Szybkie reklamacje

Jeśli zauważysz usterkę zamawianego produktu lub jakiekolwiek niezgodności w zamówieniu, wystarczy jeden telefon. W naszym sklepie nie musisz wypełniać miliona formularzy by sprawnie załatwić reklamację. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub opisz problem w mailu, a my zajmiemy się całą resztą. Umówimy kuriera po odbiór wadliwego produktu i możliwie szybko odeślemy do Ciebie nowy bądź naprawiony. Staramy się natychmiastowo reagować na zgłoszenia i dokładamy wszelkich starań by reklamacje były realizowane jak najkrótszym czasie.

 

90 dni na wymianę lub zwrot

W naszym sklepie możesz liczyć na bezpieczne i bezstresowe zakupy. W trosce komfort klientów wydłużyliśmy możliwość zwrotu produktu z ustawowych 10 do 90 dni. Jeżeli będziesz chciał zwrócić zakupiony produkt, nie ma żadnego problemu! Wystarczy odesłać towar wraz z dowodem zakupu na adres sklepu. Po otrzymaniu przesyłki natychmiast przelejemy środki na wskazane przez Ciebie konto. Towar nie może być używany.

 

Gwarancja door-to-door

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają 24 miesięczną gwarancję. W przypadku rowerów dodatkowo świadczymy dla naszych klientów darmowy serwis gwarancyjny w systemie "od drzwi do drzwi". Polega to na tym, że w razie wystąpienia usterki odbierzemy od Ciebie uszkodzony rower, naprawimy i odeślemy z powrotem. Wszystko odbywa się na nasz koszt. Rowery KROSS objęte są ponadto gwarancją producenta, więc bez problemu możesz serwisować rower w najbliższym Autoryzowanym Serwisie - wykaz takich punktów znajdziesz tutaj: ASO KROSS.